torsdag 11. oktober 2012


Sender en hilsen...

....ut i høstmørket!

Tiden flyr ifra meg og jeg får ikke tid til noe..
Selv ikke og blogge!
Prøver og jobbe med noen gamle møbler,
så jeg får opp denne salgsiden min.
Det ser dårlig ut....
Men vi får se da vettø..

Når en jobber fullt og har hus,hjem og familie
er det ikke alltid tiden strekker til. Selv en blogger
må kaste inn håndkle, hihi...

Sender dere ihvertfall en hilsen
og ønsker dere en fin kveld:))



Tror jeg bare kryper under pleddet!
zzzz..

Vi sees

klem lille meg

10 kommentarer:

  1. Hei vennen:) jeg kjenner meg igjen der ja;) jeg har full jobb, to barn, og ett hus og ta meg av, er alene stort sett hele tiden da min kjære jobber borte i ukedagene:/ så det med tidsklemma, ja det vet jeg alt om;) men du får blogge når du har tid og energi til overs;) jeg kommer til og følge din vakre blogg uavhengig av om du poster ett innlegg hver dag eller en gang i uka;)stol på det:) stor klem fra Linn

    SvarSlett
  2. Så koselig. :) Kos deg der under teppet med den gode boka. :)

    SvarSlett
  3. Nyt kvelden under pleddet,det skal jeg også!! :-)
    Avogtil har bare ikke døgnet nok timer,det gjelder vel de fleste innimellom...
    Herlig kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Blir spennende å se salgssiden din!
    Inntil videre...kos deg :)

    SvarSlett
  5. Hei skjønna :)
    Heeerlig bilde!!!
    Høres og ser ut som en perfekt kveld!
    Kos deg, du fortjener det :)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  6. Så kjempe koselig stemningsbilde du gir oss alle:)
    Veit akkurat åssen du har det, tiden bare renner av sted og jeg ønsker meg virkelig noen flere timer i døgnet:)
    Kos deg under pleddet:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Takk for stemningsfult bilde. Husk a hvile også :)

    SvarSlett
  8. Koselig bilde - ta tida til hjelp og ikke stress. :-)
    Kjenner godt igjen det du skriver, og jeg jobber ikke fullt engang....
    Håper du har en trivelig fredag!
    God helg - klem, Marianne.

    SvarSlett
  9. Nei, det er ikke alltid man får tid til det en har lyst til, men du skaper iallefall flotte stemninger hos deg. Koselig bilde!
    Ønsker deg en riktig fin helg!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  10. Hørtes fryktelig kjent ut det der! ;)
    Nydelig, stemningsfullt bilde.
    Håper du får en flott helg!
    klem til deg!

    SvarSlett