fredag 28. september 2012

Hvilken vei velger du...

 Mot..
 
 
 
Uansett hvilken vei du velger
vil det alltid være noen som sier at du tar feil.
Det vil alltid oppstå vanskeligheter,
og du blir fristet til å tro at du tar feil
og dine kritikere har rett.
Å stake ut en kurs og følge
den hele veien fram, krever mot.
Ralph Waldo Emerson

 
 
 
 
 
 
Dette syns jeg passer godt noen ganger...
Å velge det en har lyst til er viktig!
Og alle dager er ikke like lette, men en må stå på..
Men det krever MOT!
 
HA en super fredag, uansett hvilken vei DU velger:))
 
klem lille meg
 

6 kommentarer:

  1. HEI SØTE LILL!
    SÅ ENIG MED DEG !
    VAKKERT INNLEGG:)))
    FINASTE DAGEN TIL DEG!KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Så sant, så sant:)

    Koselig blogg du har:)

    Jeg titter innom igjen - god helg:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Veldig sant! <3
    Ønsker deg en riktig fin helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  4. Hei du:)
    Så sant, så sant:)
    Kjempe koselig innlegg og en tankevekker:)
    Ha en herlig helg

    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Hei vennen♥ kloke ord der ja:) må bare huske dem:) Ønsker deg en flott helg vennen:)

    SvarSlett
  6. Hei:) Veldig fin blogg du har, gleder meg til å følge deg videre:)
    Og tusen takk for fine ord hos meg!
    Klem

    SvarSlett