onsdag 9. januar 2013

Glad



Er såå glad...
...fordi jeg faktisk har fått 100 følgere! Jeg syns det er mye jeg. Hvem hadde
trodd det, når jeg startet med dette:) Det er helt utrolig koselig! Glad at min enkle 
blogg treffer så mange!

TUSEN TAKK!

Det er utrolig gøy og blogge;)

Ikke minst er det interessant og jeg får masse inspirasjon.Jeg jobber fulltid,
så det kan bli litt hektisk noen ganger, men da tar jeg meg bare en pause
fra blogggingen, fordi dette skal en holde på når en føler for det:)









Ha en fin onsdag!

Snart helg...

klem lille meg





11 kommentarer:

  1. Hei du:)
    Så kjempe gøy og velfortjent:) du har en herlig blogg som jeg stor koser med med:)
    Alltid like kos å ta titten inn til deg:)
    Herlig bilder:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Så mye.

    Bloggen din er kjempefin,

    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  3. Ååå så gøy med 100 følgere!
    Gratulerer :)
    Ikke rart så mange vil følge deg, det er jo kjempekoselig her!
    Herlige bilder!
    Ha en flott uke videre!
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med 100 følgere:)kjempefine bilder!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Hipp Hipp for de hundre!!
    Nydelige bilder,de oser vår!!
    Fin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  6. Åhhh så gøy, den følelsen er så god...ikke så lenge siden jeg endelig var på 100 følgere også :)
    Du har en nydelig blogg med masse herlige bilder...sånt liker jeg :)

    Klem klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med så mange følgere :)
    Du har så herlige bilder.

    SvarSlett
  8. Å for noen herlige bilder!
    De greinene var nydelige og alt ser så innbydende ut!
    Grattis med så mange følgene og vel fortjent lille du!
    Ha en flott uke fortsatt.

    Klemmer fra Camilla.

    SvarSlett
  9. GRATULERER SER DET ER 101 NÅ!
    SÅ GØY
    HERLIG BLOGG DU HAR OGSÅ DA
    FIN FREDAG TIL DEG SKJØNNE LILL
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  10. tar nok ikke lenge før du har dine neste 100 også....du har en fin blogg og jeg elsker å titte innom :-)

    appelsiner er utrolig dekroativt....flott bilde!

    klem tone

    SvarSlett
  11. Gøy!
    Flotte bilder :) Jeg elsker kvister som dekorasjon.
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Klem

    SvarSlett