lørdag 22. desember 2012

God jul..

....til alle dere som er innom hos meg!












Velkommen til ny følger:)
Det gleder meg!

Gleder meg også til og fortsette og blogge
i det ny året som kommer:)

Dette siste halvåret har vært så gøy, takket
være alle dere som innom meg og legger igjen
noen spor! Ikke minst alle jeg møter som sier de
er innom her, det er kjempe gøy! Det er herlig når  
jeg kan gjøre ting som gir meg noe!

Tusen takk for at dere er der og inspirer meg!
Og alle jeg har blitt kjent med i bloggland;)

Ønsker dere alle en fredfull jul!


Stoor juleklem fra lille meg





18 kommentarer:

  1. Titter innom for å ønske deg og dine ei gode jul;)
    Kos deg og nyt juledagene!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. God jul, Lill! Mange hilsener fra Jannicke :)

    SvarSlett
  3. En riktig god jul til deg og Lill:):) og takk for at jeg har fått bli kjent med deg gjennom blogging:):)
    Gleder meg på ett nytt år her i blogglandia;):) stor klem fra Linn:)

    SvarSlett
  4. Hei søte deg ღ
    Så koselig julehjem, og det har vært
    en glede å følge bloggen din, gleder
    meg også til å titte innom deg
    fremover :) Ser vi har samme fat med
    glasslokk (siste bildet her) jeg er
    så glad i denne og bruker den hele
    tiden :) Ønsker deg en riktig God Jul
    – kos deg og nyt dagene sammen med
    dine ღ Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Nydelige, stemningsfulle bilder! Herlig med rødt! Veldig koselig pyntet!

    Ønsker deg en riktig god jul! Kos deg masse!

    SvarSlett
  6. Utrolig koselig og stemningsfullt du har gjort det:)
    ØNSKER DEG OG DINE EN RIKTIG GOD JUL:)
    Juleklem Merete

    SvarSlett
  7. du får det til med rødt og jeg ble inspirert :-)
    ønsker deg en fantastisk fin jul!

    klem tone

    SvarSlett
  8. Så fint julehjem du har :-)
    Ville bare titte innom for å ønske deg GOD JUL, klem Anita

    SvarSlett
  9. Ønsker deg en fantastisk fin jul,nyt dagene!!
    Så blogges vi videre i det nye året!!
    GOD JUL
    klm ingrid l

    SvarSlett
  10. Kjempekoselig julehus :)

    God jul til deg.
    Klem Inger

    SvarSlett
  11. Så koselige bilder, nå fikk jeg julestemning! :) Jeg vil få takke deg for alle koselige hilsner og gode ord, og ønsker deg og dine en riktig god jul og alt godt for det nye året :) Kos dere! Klem Gry <3

    SvarSlett
  12. En riktig god og fredfylt jul til deg og dine, kjære Lill.
    Det er en fornøyelse å følge med på bloggen din.
    Titti-klem!

    SvarSlett
  13. Ønsker deg og dine en fantastisk jul:)
    Klem

    SvarSlett
  14. HERLIG PYNTET SOM ALLTID HOS DEG !
    ØNSKER DEG EN FINE FØRSTE JULEDAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  15. Så koselig hos deg! Jeg falt for det fine i skapet ditt. Fine røde skåler og flott mugge med grankvister i. God stemning i bildene. God Jul!

    SvarSlett
  16. Så koselig hos deg! Jeg falt for det fine i skapet ditt. Fine røde skåler og flott mugge med grankvister i. God stemning i bildene. God Jul!

    SvarSlett
  17. Det var julfina bilder.
    Önskar dig en god fortsättning
    på julen.
    Julkramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  18. Jeg først besøkte denne bloggen og jeg virkelig liker, og jeg synes det er veldig nyttig og interessant, jeg er imponert jobber for å vise her på denne bloggen, håper jeg du vil beholde, og vil dele mer enn på denne måten
    http://www.forumpakistan.com/

    SvarSlett