mandag 19. november 2012

Forventninger....

♥♥♥

Det er mandag igjen, gitt! 

Ny uke,nye muligheter. Jeg venter fortsatt på litt snø og desember!
Det er jo såå koselig når julen smeller til. Eller alle forberedelser, det
er så gøy. Lurer på om jeg får med meg gutta mine,på og bake pepperkaker??
Hmm.. det spørs, det er lov og håpe! Han yngste er jo så glad i og bake og 
spise kaker:)) Han elsker kaker. Men når gutta blir straks 19 og 15 år,
Kan ikke hønemor forvente seg det.......

Jeg får bare vente jeg og forvente meg, hihi

♥♥♥



Det blir da litt kjøp pepperkaker og kaffe på hønemor;))
De pepperkakene fikk bein og gå på,skal jeg si dere. De ble
borte rett etter jeg hadde tatt disse bildene!
Gutta mine..........

♥♥♥
Jeg får vente jeg...... og kanskje ikke ha så høye forventninger.
Gutta mine er faktisk blitt store, uff og uff!

Ha en fin mandag alle dere som titter innom:)

klem lille meg

8 kommentarer:

  1. God morgen!
    Utrolig koselige bilder:)
    Ja, barna vokser til og de får litt andre int i visse aldere:) er noen år siden mine barn bakte med meg også, men nå tar det seg litt opp igjen med jenta mi som blir 24år:) og det er kjempe kos, men gutta har ikke tid enda:)
    Ha en herlig uke start:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder, sååå koselig og inspirerende! NÅ må jeg ut og skaffe svibler ;)
    Kjenner julen nærme seg med disse flotte bildene :)
    Her er planen pepperkakehus baking med en aktiv to åring, kan bli spennende, hi hi :)
    Ha en flott dag skjønne du :)

    Klem

    SvarSlett
  3. så flotte bilder :) pepperkaker er namnam :) er ei her som spør om vi ikke snart kan bake :) koselig å forberede seg til jul

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder, fikk herlig julefølelse. Litt snø hadde også vert fint. Hos oss regner det sidelengs, ikke akkurat noe å få julefølelse av.
    Pepperkaker er utrolig populært her i heimen, må bakes mange ganger. Ikke alltid de eldste gidder å hjelpe til, men de minste pleier å like det.
    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder og så store gutter du har,eg er enda i småbarnsfasen med ho yngste så då blir det baking her:)
    Rart kor fort ungene veks til,mens me blir ikkje eldre,hihi:)
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. HEI SØTE LILL!
    UFF KJENNER TIL DETTE JA...
    JEG LIKER HELLER IKKJE Å BAKE SÅ DA KAN JEG VELL IKKJE FORVENTE NOE AV DI HÅPEFULLE HELLER:)
    MEN LITT MÅ VI VELL OGSÅ GJØRE ;)
    HERLIGE BILDER!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  7. Hei på deg:) utrolig fine bilder:):) julete;):)
    Ja barna blir fort store, ikke mine ( enda) men tida flyr:/
    Ønsker deg ei flott uke videre:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  8. Så herlig julestemning i bildene dine, kjenner det kribler litt til å begynne litt forsiktig.
    Håper pepperkakene ble gode, tenker guttene dine gjerne vil smake iallefall :-)
    Fin tirsdag til deg, klem Anita

    SvarSlett