onsdag 27. juni 2012

LOPPIS!!!

Har vært og hentet meg noen fine skatter idag. Vært i en låve i nærheten hos "skrotkalle"
Mye spennende;)




Kjempekoslig der, høner alle steder:)




Dette endte jeg opp med:)) Gleder meg til og komme igang, med og pusse og male!!






    
  
Dette langbordet skal jeg ha på kjøkkenet:) Åå det blir fint.Tenkt og beholde fargen på beina,men pusse og pynte på det!!




Dette skapet "finner" jeg en plass til,hehe. Tenkt og pusse,skifte en list på toppen og male det lysegrått! Det blir nice, tenker jeg.





Og selvsagt måtte jeg jo få med meg disse små skattene:))

Han hadde også mange andre fine ting.





Sender dere flere bilder,bare jeg blir ferdig med bordet og skapet;))
Ha fortsatt en fin kveld, KLEM

6 kommentarer:

  1. Ser ut som jeg hadde likt en tur dit!! Maaasse fint :) Spent på å se hvordan bordet og skapet blir!! Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. :))))) Glad for at du følger med!

      Slett
  2. Anita Torstensrud27. juni 2012 kl. 21:52

    Det skapet er jeg missunnelig på;) blir sikkert fint:)

    SvarSlett
    Svar
    1. JAA FINT!!
      imorgen får jeg sette igang!

      Slett
  3. Så fine skatter! Hvordan var prisene?

    SvarSlett
    Svar
    1. ga 3000 kr for skap og langbord,på 2 m. også kr 300 for koffert og spann:)

      Slett